Memberships, RSS, Blog Engage

Friday, March 28, 2008

My First Google Payment

I am so excited. I just got my first Google payment. I'm doing backflips in my ergonomic chair. I opted for the direct deposit and when I went to check my Google stats for the day, I found the words "Earned Since Last Payment". Payment? What payment? So, I went to my bank account, and sure enough, I GOT PAID!!!

Ladies and gentlemen, I'm here to tell you that it takes a lot of hard work, a lot of long hours, and a lot of patience, but you can make money with Google Ads. And here's the trick. Don't put all your eggs into one basket. I didn't earn that money by dabbling with one or two sites, I did it by maintaining several sites. That's why I don't get over here to write all the time.

When I first signed up with Google ads, I thought I'd be old and grey before I saw my first payment. Well, that happened, but at least I'm still young enough to enjoy it. LOL

9 comments:

Sire said...

Way to go Christine. The next one shouldn't take as long ;)

sapheyerblu said...

I certainly hope so, took forever to get the first one. Then again, mom always said the second million was way easier to get than the first one. LOL

Huggie said...

I know I haven't been around much (I've been back in the poker scene a lot lately), but I wanted to stop by and say congrats! I'm so glad to hear you've reached your first payout, you deserve it!

sapheyerblu said...

Thanks honey. Hope you been winning big, honey. Glad you stopped by, missed ya.

Huggie said...

Yeah, I've been reading through my RSS reader, but I know I haven't stopped by to even say hi, and I feel bad for that. :( Sorry, hope you can forgive me!

Things have been going very well in the poker scene for me. Check out the graph from my Atlantic City trips during February & March if you're interested! :)

http://www.somethinglikepoker.com/wp-content/uploads/2008/03/2008-03-bankroll.gif

sapheyerblu said...

OMG,

Dang, remind me to take you with me next time I go gambling. Holy cow. LOL

You keep it up. I'm proud of you, hon.

Huggie said...

Haha, thanks! :) Obviously it's working out better for me (for now) than some of the other things I was doing online, which should hopefully explain why I haven't been around as much. I'm still updating on my poker blog though as often as I get a chance to. :)

And yeah, I hit up AC weekly, so if you're ever going to go there, let me know! ;)

ed said...

Nice job on the AdSense payment. I remember the days of counting pennies a day then watching it go to nickels. Now it is dollars and it climbs regularly. Keep making content and keep working - nice going blu!

sapheyerblu said...

Thanks Ed,
I still get a kick out of watching the numbers every day. Now, more than ever. LOL

Thanks for stopping by my TW friend.